Uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja detaljno definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, tj.reklamacije robe koju nudimo na internet stranici Samo MALO. Ovim uvjetima uređuje se odnos između prodavatelja i kupca.
Samo MALO je prodavatelj, a kupac je posjetitelj internet trgovine koji naručuje proizvode i vrši plaćanje jednim od načina ponuđenih u internet trgovini.
Kupnju u internet trgovini Samo MALO, mogu obavljati samo osobe starije od 18 godina, maloljetne osobe prema Zakonu o zaštiti potrošača, ne mogu obavljati kupnju na daljinu. Kupnju u ime maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu obaviti samo njihovi zakonski zastupnici.
Samo MALO zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti bilo koju od ovdje navedenih odredbi uvjeta poslovanja I zato savjetujemo kupcima da s vremena na vrijeme ponovno pročitaju informacije u uvjetima poslovanja.
Samo MALO ima pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti sadržaj i vrijeme dostupnosti ponude određenih proizvoda u našoj internet trgovini.
Samo MALO pokušava što vjernije opisati proizvode koji su u ponudi koristeći pritom i fotografije, ali postoji mogućnost razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi i fotografije se detaljno provjeravaju.
Svi materijali objavljeni na internet stranici Samo MALO isključivo su vlasništvo obrta Samo MALO. Bilo kakvo njihovo kopiranje, distribucija, objavljivanje ili mjenjanje bez izričitog pisanog odobrenja obrta Samo MALO strogo je zabranjeno.
Jezik kojim komuniciramo u Samo MALO internet trgovini je hrvatski književni jezik.
Proizvode je moguće naručiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžba se izvršava putem elektronskog obrasca, Roba se smatra naručenom u trenutku kad kupac odabere način plaćanja, potvrdi ga i pošalje narudžbu. Nakon toga, Prodavatelj, ovisno o odabiru plaćanja, nakon potvrde o uplati, narudžbu sa svim podacima potrebnim za isporuku prosljeđuje proizvođaču koji onda proizvod pripremi i predaje ga dostavnoj službi koja ga dostavlja na adresu kupca. Ukoliko dođe do problema sa isporukom, prodavatelj će pismenim putem obavijestiti kupca. Ukoliko kupac ne posjeduje e-mail, prodavatelj će ga kontaktirati telefonskim putem.
Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda, osim ako narudžba prelazi 400 kn kada trošak dostave snosi prodavatelj.
Dolaskom u našu internet trgovinu I korištenjem, kao i kupnjom proizvoda, obvezujete se poštivati ove Opće uvjete, te se smatra da pristajete na njih. U suprotnom, Samo MALO internet trgovina se oslobađa od odgovornosti.
Sve cijene u našoj internet trgovini su izražene u nacionalnoj valuti, hrvatskoj kuni. Troškovi dostave nisu uključeni u cijene proizvoda.
Mogućnosti plaćanja u našoj internet trgovini su:
- Po predračunu – uplata putem internet bankarstva, banke, pošte, FINE
- Kreditnim i debitnim karticama Maestro, Master Card, Visa, Diners, Visa Premium jednokratno
- Kreditnim karticama Visa i Diners obročno
- Debitnim karticama Maestro i Master Card PBZ, Maestro Erste obročno
Plaćanje
Cijene
Obrt Samo Malo nije u sustavu PDV-a, te je oslobođen plaćanja PDV-a sukladno članku 90. Zakona o porezu na dodanu vrijednost. Zbog toga su sve cijene iskazane bez PDV-a, te se PDV ne iskazuje na ukupnom obračunu.
Nakon što kupac izvrši kupnju i uplata bude vidljiva na bankovnom računu obrta Samo MALO, izdajemo račun. Ispisani račun kupac će dobiti zajedno sa naručenim proizvodom.
Izdavanje računa
Dostava
Dostavu vršimo putem dostavne službe MailBoxes ETC. Budući da većina naših proizvođača svoje proizvode izrađuje prema narudžbi i nema artikle na skladištu, uz svaki proizvod u internet trgovini Samo MALO naznačeno je drugačije vrijeme proizvodnje i dostave. Uz svaki artikl u njegovom opisu naznačili smo koliko je proizvođaču potrebno za izradu istog.
Kupca elektronskim putem ili putem telefona, obavještavamo o roku dostave. Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti, pismeno ili telefonski, o mogućem roku isporuke, a kupac će onda odlučiti hoće li prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Ukoliko dođe do otkazivanja narudžbe, prodavatelj se obvezuje da će mu vratiti novac, najkasnije u roku 30 dana od kada je nastalo zakašnjenje.
Prilikom dostave robe, kupac je dužan pregledati ambalažu i ima li eventualnih oštećenja. Ukoliko uoči oštećenje, kupac treba odbiti preuzeti pošiljku i zatražiti da se proizvod vrati prodavatelju.
Trošak dostave za Hrvatsku je 37 kn.
Ukoliko je kupac, iz bilo kojeg razloga nezadovoljan dostavljenim proizvodom, može ga, prema Zakonu o zaštiti potrošača, vratiti ili zamjeniti. Troškove dostave u tom slučaju snosi kupac. Internet trgovina Samo MALO će kupcu vratiti novac unutar 14 dana od kad proizvođač koji je poslao proizvod, isti primi nazad. Proizvod mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Uz proizvod obavezno priložiti kopiju računa, te pisanu obavijest o raskidu ugovora sa brojem računa na koji ćemo izvršiti povrat sredstava. Ukoliko nemamo sve navedeno, povrat nećemo moći izvršiti.
Pravo na zamjenu proizvoda ili povrat proizvoda u zamjenu za novac o našem trošku možete koristiti ukoliko:
- Dobijete proizvod koji niste naručili
- Dobijete proizvod koji ne odgovara opisu proizvoda na web stranici internet trgovine Samo MALO
- Dobijete proizvod koji ima vidljiva oštećenja
Ukoliko se nešto od navedenog dogodi, uz jednostrani raskid ugovora, kupac mora napisati koji je razlog za povrat ili zamjenu, i priložiti dokaz.
U svim ostalim slučajevima kupac sam snosi troškove povrata robe.
Ukoliko kupac nakon što primi proizvod od dostavljača i nakon što ga otvori, utvrdi neki skriveni nedostatak, npr.proizvod je ogreban ili je nastala na njemu neka šteta uslijed transporta, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca kao i zamjenu proizvoda.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac sve prigovore na našu uslugu može dostaviti u pisanom obliku na adresu Samo MALO, obrt za posredovanje u trgovini i usluge, Braće Domany 6, 10000 Zagreb ili na e- mail adresu: info@samomalo.hr. Na sve prigovore odgovoriti ćemo pismeno u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.
Ukoliko prodavatelj i kupac ne uspiju postići dogovor oko prigovora, onda se prigovori rješavaju putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16).